martes, 15 de abril de 2008

El Martes 8 taba convocada una reunión de la Comisión de Seguimientu de les obres del Musel

UNIDÁ-Andecha Carreño abandona la Comisión de Siguimientu de les obres del puertu del Musel.

Esta Comisión formóse na llexislatura pasada, col fin de facer un siguimientu y plantegar de primera mano a los responsables de les obres d'ampliación del puertu del Musel, los problemes derivaos d'estes obres pa los vecinos/es de Carreño. Esta Comisión ta formada por representantes de los grupos políticos de Carreño, miembros de l'Autoridá Portuaria y representantes de la Unión Temporal d'Empreses (UTE) que tan llevando a cabu les obres.

Dende UNIDÁ-Andecha Carreño entendemos qu'esta Comisión nunca funcionó de manera agil ni fue efectiva pa resolver los problemes derivaos de les obres. Entendemos que se ta usando como un llaváu de cara, pa facer ver a los vecinos que s'atienden les sos quexes, cuando non ye asina. Además, los representantes de l'Autoridá Portuaria y de la UTE nunca actuaron de manera trasparente, siempre escondieron parte de les sos intenciones y los sos proyeutos, y siempre callaron más coses de les qu'informaben.

Dende UNIDÁ-Andecha Carreño rechazamos que, colos problemes que tan enriba la mesa y que planteguen los vecinos, les AAVV y los propios grupos políticos de Carreño (atascos y accidentes na rotonda del empalme, vertidos a la mar, contaminación del aire, parques de carbones, suciedá y deterioru de les víes de comunicación, etc), l'axenda del aconceyamientu de güei non contempla una reunión pa tratar estos temes, sino que se llimita a un recorridu pol centru de recepción, la proyeición d'un videu, la visita al puertu de Xixón y la comida nun restaurante. Poro, non queremos ser cómplices de la UTE nin de l'Autoridá Portuaria pa siguir buscando disculpes a unos problemes que non acaben de resolvese y qu'afeuten direutamente a los vecinos/es de Carreño, y ye por ello polo qu'abandonamos la Comisión de siguimientu de les Obres.

Tamién queremos reiterar el nuestru rechazu al proyeutu d'ampliación del puertu del Musel y a los proyeutos que l'acompañen (Regasificadora, desmonte del Altu Aboño, nuevos Ciclos Combinaos, …), poles graves consecuencies económiques, ambientales, ecolóxiques pa Carreño y p'Asturies, y por apostar por un modelu económicu caducu, que nos aleja de polítiques de desarrollu sostenible, y que destruye más riqueza que la que xenera.

Santi Artime. Conceyal en Carreño d'UNIDÁ-Andecha CArreño

No hay comentarios: