sábado, 6 de junio de 2009

Unidá Nacionalista Asturiana considera imprescindible incluir a les Asociaciones del Conceyu na Sociedá Mista de Turismu que propón el PSOE

Sede de SOFECA

Ante les noticies apaecides na prensa en boca del conceyal de Deportes, nes que s’informa que l’equipu Gobiernu del Conceyu Carreño finalmente va entamar la creación d’una Sociedá Mista de Turismu, con participación de la Cámara de Comerciu, de la Unión de Comerciantes y d’Hosteleros, como tamién proponía’l PP, queremos reiterar públicamente la pitición d'UNA d'incluyir a les Asociaciones del Conceyu nesa entidá.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA siempre, dende la liquidación de SOFECA, apostamos y reclamamos al Equipu Gobiernu del Conceyu Carreñu la creación d’una asociación pa organizar les fiestes y festexos de Candás, a la que denominábamos CONSEYU DE FESTEXOS. Y siempre diximos que pal so funcionamientu, se tomara como modelu organizativu y participativu'l desarrolláu por SOFECA durante gran parte de la so esistencia.
Los últimos gobiernos municipales lleven demostrando dende va años una mala planificación organizativa y una preocupante falta d’idegues, que tan provocando que les fiestes de Candás vayan cada vegada a menos. Entendemos que non se puede dexar la organización de les fiestes esclusivamente nel Ayuntamientu y nos cargos políticos, como non lo tán nel restu de parroquies, que faen recayer la organización de les fiestes nes AAVV y Comisiones de Festexos.
En Carreño tenemos la suerte de tener un texíu d’asociaciones empobinaes a la difusión de la cultura y el deporte como pocos conceyos, y tenemos qu’aprovechar esa bayura pa que’l trabayu d’estes asociaciones se coordine y sirva de motor turísticu y económicu del conceyu. Entendemos que ye nelles en quien hai qu’enfotase pa impulsar y recuperar les fiestes, y creemos qu’hai que da-yos voz y capacidá de decisión a la hora de diseñar les actividaes.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA creemos que ye imprescindible que nesa entidá (llámese Sociedá Mista de Turismu como propón el PSOE, o Conseyu de Festexos como propón UNA), participen con una implicación direuta, comprometida y con capacidá de decisión les diferentes asociaciones culturales, deportives, xuveniles, etc, del conceyu, que tienen que ser les promotores, como en parte ya son, de les actividaes. Poro, volvemos pidir públicamente al equipu gobiernu qu'incluya a les asociaciones del conceyu n’igualdá de condiciones col restu d’entidaes participantes.
Creemos además que ye desacertao querer comparalo cola Sociedá Mista de Turismu de Xixón, nin tamos dimpuestos a que se convierta nuna copia. Non vamos permitir qu’esta nueva entidá se convierta nun comederu de perres, s'use pa colocar en puestos a determinades persones pa pagar favores políticos, o sirva pa querer controlar les actividaes que se faigan y que se propongan dende les diferentes asociaciones.

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA

No hay comentarios: