viernes, 13 de mayo de 2011

LA CONTAMINACIÓN, EL GRAN PROBLEMA DE CARREÑO

Vertidos en la ría Aboño -Semeya AsturiasVerde.com-

El conceyu Carreño sufre un ataque mediuambiental ensin precedentes por parte del gobiernu (PSOE-IU), cola pasividá cómplice del PP. La degradación ambiental del Conceyu ye un fechu innegable, reconocíu por casi toos. Y como consecuencia d’ello, la calidá de vida y la salú de los vecinos y vecines de Carreño ta cada día más amenazada.
La concentración d'industria contaminante y peligrosa nun tien parada en Carreño, convirtiendo al nuesu conceyu na zona más contaminada d'Asturies. A la presencia de Arcelor, Tudela Veguín, la Térmica d'Aboño y la DUPONT, bien a sumase agora la reciente ampliación d'El Musel hacia Carreño, la regasificadora, y los proyeutos pa instalar una Incineradora con un nuevu vertederu en COGERSA, dos centrales de Ciclu Combináu y nueves subestaciones y tendíos eléctricos.
Son munches les iniciatives, mociones, propuestes, manifestaciones, concentraciones o plataformes ciudadanes que impulsó o nes que participa y participó UNA, xunto a los vecinos y vecines a favor del mediuambiente y en contra del acosu industrial. La mayoría d'elles recibió una total falta d'apoyu por parte del gobiernu de Carreño, cuando non directamente el rechazu, el despreciu o poniendo torgues so desarrollu.
¿Qué ventaxes sacamos los vecinos y vecines de Carreño de ser tan permisivos con les empreses instalaes, de siguir ampliando'l suelu destinao a les grandes industries, o de siguir proyeutando polígonos industriales? Mui poques. Basta ver que malpenes el 10% de la población de Carreño trabaya nes grandes industries y polígonos instalaos en Carreño. Sicasí, los perxuicios son munchos.
El Centru Nacional d'Epidemioloxía del Institutu de Salú Carlos III, vinculáu al Ministeriu de Ciencia y Innovación, sitúa a Asturies y especialmente a Carreño, nos primeros puestos por índices de muertes por cánceres y enfermedaes relacionaes cola contaminación. Y un reciente estudiu de la Universidá d'Uviéu y l'Hospital San Agustín, constata una rellación directa ente la contaminación y el riesgu de contrater enfermedaes nos fetos nel embarazu.
A esto súmase la destrucción del texíu económicu tradicional (pesca, ganadería y agricultura), l'alteración y degradación del paisaxe, la desapaición de playes, aumentu de la contaminación y los vertíos na mar, los ríos y les agües soterrañes, daños a la flora y la fauna, lluvies de ceniza y grafitu, etc.
Na defensa del Mediu Ambiente tenemos que ser esixentes coles empreses, les alministraciones y los responsables políticos, porque vanos la vida nello. Nun se trata de que la industria desapaeza, trátase de facer que cumplan estrictamente la llei en materia mediuambiental. Por eso, la defensa del mediuambiente y la esixencia d’un desarrollu verdaderamente sostenible, ye’l pegoyu de la nuesa propuesta política.
OTRU AIRE PA CARREÑO
VOTA UNA-Bloque por Asturies

2 comentarios:

Glenn dijo...

This is always a problem of the government on bodies of water. The garbage and pollution.

paintball chest protector

beat maker dijo...

It's sad that bodies of water are always the easy way out of wastes.