viernes, 29 de febrero de 2008

Valoración d'UNIDÁ - Andecha Carreño a rechazu moción contra regasificadora de Xixón

El Plenu del Ayuntamientu de Carreño, na sesión celebrada ayer xueves 28 de Febreru, rechazó colos votos de PP, PSOE, IU (que s'abstuvo) y URAS, la Moción presentada por UNIDÁ-Andecha Carreño contra la construcción de la Regasificadora en el puerto de Xixón. Pola so parte, UNIDÁ-Andecha Carreño, que presentaba la Moción, y UICA dieron el so votu favorable a la Moción.

Tanto PP como PSOE non argumentaron les razones del so apoyu a la Regasificadora, simplemente se basaron en que ye UN proyeutu pol qu'apuesten y qu'apoyen los sos partíos a nivel Estatal, y qu'ellos non van lleva-yos la contraria. Pola so parte IU, con un interés electoral, abstúvose na votación y reconocieron que fueron ellos quienes reclamaron al gobiernu estatal axilizar esti proyeutu p'Asturies.
Ye triste, qu'Asturies seya l'únicu País del Estáu Español onde estos proyeutos xeneren siempre unanimidaes ente los 3 partíos con más presencia n'Asturies, tanto los que tan nel gobiernu como na oposición. Pero más estrañu ye l'apoyu que tamién recibe de los sindicatos mayoritarios d'Asturies.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño entendemos que ye un grave error poner los intereses de les cúpules de los sos partíos por enriba de los intereses de los vecinos de Carreño, que son quien colos sos votos los escoyeron como conceyales de Carreño. Dende UNIDÁ-Andecha Carreño, entendemos qu'estos partíos (PSOE, PP ya IU) demuestren la incapacidá pa defender a los vecinos de Carreño, la so dependencia y servilismu a los sos partíos y vuelven defraudanos como responsables municipales. Ye necesario que dende los Ayuntamientos, como istitución más averada y que tien que velar más direutamente pola seguridá y la salú de los ciudadanos, s'alerte sobre estos proyeutos y se rechacen, independientemente de la postura de cada partía a nivel rexonal o estatal.
Entendemos que tendríen que tomar exemplu de los conceyales n'otros conceyos, como'l casu de Morata de Tajuña, en Madrid, onde los conceyales de PSOE, PP ya IU lleven encerraos nel so Ayuntamientu dende'l día 22 d'esti mes, pa esixir que non se construya una central térmica nel so términu municipal, y que prometieron que non depondrán la so actitú hasta tener un compromisu por escritu de los tres partíos estatales (PP, PSOE ya IU).
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño non tamos d'alcuerdu con esti modelu económicu d'Asturies, un modelu económicu que crea mui poca riqueza, mui pocos puestos de trabayu (solo los crea durante la construcción d'estes istalaciones, creando burbuxes d'emplegu), non crea emplegu entorno a estos grandes proyeutos enerxéticos, y que solo nos dexa n'Asturies contaminación, altos índices de mortalidá y d'enfermedaes, la degradación del paisaxe y la destrucción del texíu económicu tradicional. Y preguntámonos qué conceyu y qué calidá de vida quieren dexa-yos a les xeneraciones futures, cuando Asturies a día de güei ya tien una de les atmósferes más contaminaes de la Península.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño anunciamos que siguiremos trabayando pa evitar que'l proyeutu de la Regasificadora salga alantre, y ponga en grave peligru la seguridá y la salú de los vecinos y vecines de Carreño y d'Asturies.

Santi Artime. Conceyal d'UNIDÁ-Andecha Carreño

No hay comentarios: