miércoles, 23 de julio de 2008

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA-Andecha Carreño apoya la manifestación convocada pal 27 de Xunetu pola AVV de Xibares "El Tranqueru"

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA-Andecha Carreño comunicó a los representantes de l'Asociación de Vecinos de Xibares "El Tranqueru", que sofita y participará na manifestación que convoquen el Domingo 27 de Xunetu, en Defensa del Mediu Ambiente y a la escontra del Desmonte del Altu Aboño y la desapaición de les playes de Xibares y Peña María, y el so entornu.
Una de les razones que motiven la convocatoria d'esta manifestación ye la carta unviada al Ayuntamientu Carreño por Fernando M. Rexach, presidente de l'Autoridá Portuaria de Xixón, y ratificada pol Conseyu d'Alministración d'esta Autoridá Portuaria, na que pide a la Corporación de Carreño "que desista del recurso interpuesto contra la misma y facilite, en el ámbito de sus competencias, las actuaciones tendentes a la puesta en explotación de los terrenos del Alto de Aboño".
Ye ablucante ver cómo na carta se xustifica'l desmonte del Altu Aboño "por la necesidad que tienen todos los puertos con previsiones de aumentar sus movimientos y ocupación, de disponer de superficie terrestre para actividades portuarias complementarias, así como por la escasez que de las mismas tiene nuestro puerto para las indicadas actividades", cuando sin embargu, na esplanada rellenada na desembocadura de la Ría d'Aboño va instalase una central de ciclu combináu, que non ye una actividá portuaria, nin ye complementaria nin necesaria pal puertu. Tovía, a día de güei, nunca naide dixo qué ye lo que quieren instalar nel Altu Aboño que ye imprescindible pal funcionamientu del Puertu d'El Musel. Poro, siguimos creyendo que detrás del desmonte del Altu Aboño escondese únicamente la necesidá urxente de material de rellenu pa la esplanada del nuevu Puertu d'El Musel, como UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA-Andecha Carreño siempre dixo.
Ye tamién ablucante cómo n'otra parte de la carta, cuando fala del desmonte, diz que "Con esta solución, se hace posible la explotación de los terrenos del Concejo de Carreño" y "se resuelve el problema derivado de conseguir una adecuada ubicación para los materiales procedentes del desmonte y explanación del Alto de Aboño, lo que repercute de forma muy positiva en la protección del medioambiente". O cómo l'Autoridá Portuaria sigue asegurando que les playes de Xibares y Peña María non van vese afectades, anque vayan realizase "obras de taluzado y consiguiente urbanización" y vayan tar rodeades por instalaciones industriales. Entendemos que facer estes afirmaciones pa xustificar el desmonte del Altu Aboño ye una falta de respetu a los vecinos y vecines de Carreño, y al más elemental sentíu común.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA-Andecha Carreño creemos que'l nuesu conceyu ya fai tiempu que superó la capacidá pa siguir asumiendo industria pesada y contaminante, ratificámonos na decisión de presentar un recursu ante l'Audiencia Nacional por non someter el proyeutu de desmonte a Estudiu d'Impautu Ambiental, y comprometémonos a siguir denunciando y oponiéndonos a los proyeutos que dañen el Mediu Ambiente.
Entendemos que la movilización ciudadana ye imprescindible pa parar la destrucción d'esta parte de la costa de Carreño y d'Asturies, y solo nosotros, los vecinos y vecines, podemos impidilo. Poro, queremos animar a tol mundiu a participar el Domingu na manifestación pacífica convocada pola AVV El Tranqueru, que recorrerá gran parte de la costa de Carreño, dende Xibares hasta Candás.

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA-Andecha Carreño

1 comentario:

Anónimo dijo...

Muy bien por el apoyo, hace falta