martes, 3 de mayo de 2011

Una-Bloque por Asturies oponse a la construcción de una subestación y llínia eléctrica en Carreño

Altu La Reboría -Foto AsturiasVerde.com-

Dende UNA-Bloque por Asturies de Carreño oponémonos al proyeutu pa costruir una nueva Subestación Eléctrica en La Reboria, asina como una llínia eléctrica de más de 12 Km de llargo, que pasará poles parroquies de Prevera, Albandi, Priendes, Quimarán, El Valle y Llorgozana, en Carreño, hasta Cardo en Gozón. Poro, dende UNA-Bloque por Asturies presentamos allegaciones propies al Estudiu d'Impautu Ambiental, nes que basándose en argumentos llegales, téunicos, estratéxicos, mediu ambientales y sociales, pedimos a Rede Eléctrica Española qu'anule el proyeutu.
La nueva Subestación y Llínia Eléctrica tienen como oxetivu evacuar la producción eléctrica xenerada poles centrales de ciclo combinado que se istalen nel Puertu d'El Musel, y apaez contemplao na propuesta de Planificación de los sectores d’Electricidá y Gas 2008-2016. Este proyecto provocará un nuevu impautu al paisaxe de Carreño, dañará numberoses tierres agrícoles y perxudicará gravemente les condiciones de vida de munchos vecinos y vecines, afectaos ya en gran midida pola contaminación y les instalaciones industriales.
Rede Eléctrica ya presentó esti proyeutu a la Casa Conceyu en mayu de 2009, y n'un primer momentu proponía istalar la subestación en Carrió, y les llínies de evacuación d'Enerxía hasta Nueva Tabiella (Cardo) pasaríen por Albandi, Priendes, Perlora y El Pieloro. N'aquel momentu, el conceyal d'UNA fue l'únicu que rechazó la so costrucción y denunciamos en nota prensa (21-05-2009) la “pasividá del equipu gobiernu de PSOE-IU de Carreño, que se llimiten a facer alegaciones menores a la subestación, al trazao de la llínia y a la tramitación alministrativa, pero que nunca s’impliquen nin van al fondu del tema rechazando frontalmente estos proyeutos nin impidiendo la so tramitación”. ¿Tan d'acuerdo el resto de grupos políticos a favor de la subestación si esta se istala en Carrió? ¿Siguen apoyando la llínia eléctrica si va pol trazao anteriormente propuesto? ¿O ye que tan en contra agora que hubo rechazu y movilización vecinal, tamos en periodo electoral y tienen miéu perder votos?.
Vemos contradictoria y oportunista la postura de PSOE, IU y PP, qu'impulsen y aprueben la costrucción d'una Regasificadora y centrales de Ciclo-Combinao n'El Musel, y dempués tan en contra de les consecuencies. Entendemos además, que ya había qu'haber actuao fai dos años, y haber movilizao a los ciudadanos y ciudadanes.
Dende UNA-Bloque por Asturies rechazamos totalmente los planes del Gobiernu d’Asturies (PSOE-IU) col apoyu del PP, de convertir esti País nel xenerador eléctricu del Estáu, cuando ye una actividá que non xenera riqueza nin puestos de trabayu y sí nos dexa degradación del paisaxe, destrucción del texío económicu tradicional, y grandes niveles de contaminación y enfermedaes vinculades a esa contaminación.

UNA-Bloque por Asturies
Candás-Carreño, 03 de Mayu de 2011

2 comentarios:

Glenn dijo...

So any updates of this project lately?

online paintball stores

make your own rap beats online dijo...

If it did operate, this would be a great help.