viernes, 20 de junio de 2008

UNIDÁ-Andecha Carreño pide axilizar les obres de La Mata y acusa a PP, PSOE ya IU de mentir a los vecinos y vecines

Na Cabera Comisión d'Urbanismu, UNIDÁ-Andecha Carreño pidió al equipu gobiernu qu'axilice los trámites pa llevar a cabu les obres nes instalaciones deportives de La Mata, no referente a la construcción de la nueva Tribuna y al campu de yerba artificial.
Tamién acusamos a PSOE, PP ya IU, partíos con representación na Xunta Xeneral del Principáu, de mentir a los vecinos y vecines de Carreño cuando anunciaron l'aportación de 600.000 € pa les instalaciones deportives de La Mata, aportación qu'estos grupos apoyaben, y que finalmente paez ser que va quedar na metá, 300.000 € (según apaez publicao el 13 de Xunu nel boletín de la Xunta Xeneral). Esperamos qu'espliquen esta decisión de recortar l'aportación inicial al 50 %, que toos quixeron vender como un llogru suyu, pola qu'estos grupos quixeron colocase medayes ante los vecinos y vecines, y de la qu'agora nenguno d'ellos se responsabiliza.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño preocúpanos tamién que, a día de güei, l'equipu gobiernu non tenga claru'l destín concretu y les condiciones del creitu aprobáu pol Principáu, nin se mos informe de qué va contemplar el proyeutu pa facer la nueva tribuna, y si les piticiones tanto del Candás C.F. como del Club Victoria van tenese en cuenta.
Anque agora tovía non hai la disponibilidá económica (el presupuestu del Ayuntamientu y l'aportación del Principáu tan aprobaos, pero encuéntrense en periodu de publicación y d'alegaciones), creemos que se puede dir avanzándose na ellaboración de los proyeutos téunicos, na demolición de la tribuna clausurada, o na tramitación de los permisos necesarios (el campu de Fútbol de la Mata sigue siendo de titularidá del Principáu, polo que ye necesario qu'esta alministración dea'l so permisu pa llevar a cabu les obres). Ente la llicitación de les obres, y el plazu de construcción de la tribuna tamos falando de más de 3 meses, polo qu'anque ya non dea tiempu a que tean finaes les obres pal entamu la temporada deportiva, a finales d'Agostu, ye necesario que s'encuentren avanzaes pa qu'interfieran lo menos posible na planificación y nel desarrollu l'actividá deportiva del Candás C.F. y del Club Victoria. Pola so parte, na Comisión, l'equipu gobiernu comprometióse a priorizar na oficina téunica la ellaboración del proyeutu de construcción de la tribuna.
Creemos que con esta aportación económica (del Ayuntamientu y del Principáu), y contemplando les demandes necesaries del Candás C.F. y del Club Victoria, pueden tar resueltos en parte, los problemes de les instalaciones deportives de la Mata, onde caún de los clubes puede xestionar y facese responsable d'un campu de fútbol natural. Pola so parte, el Patronatu Deportivu Municipal podrá encargase de xestionar, organizar y planificar l'usu del campu de yerba artificial, pa usu tanto de los clubs, como pal fútbol aficionáu y amater.

Santi Artime
Conceyal d'UNIDÁ-Andecha Carreño

2 comentarios:

Anónimo dijo...

So that those who will accidentally visit your site will not waste there time with this stupid topics.

Anónimo dijo...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.