miércoles, 17 de junio de 2009

L'AYUNTAMIENTU CARREÑO DISCRIMINÓ POR MOR DEL SEXU, INCUMPLIENDO LA LLEI, NES CONTRATACIONES PA LOS TALLERES D'EMPLEGU

Ayuntamiento de Carreño

El pasau llunes 15 de xunu, l'Ayuntamiento Carreño procedió a la contratación de personal temporal, en base al plan d'emplegu llocal, pa los Talleres d'Emplegu nos módulos d'Albañilería, Xardinería y Turismu. Nel casu de los dos caberos (Xardinería y Turismu), únicamente permitía aspirantes muyeres, polo que les persones de sexu masculín yeren descartaos.
Estos planes d'emplegu, promovidos pol Gobiernu del Principáu xunto colos sindicatos mayoritarios, tan destinaos a demandantes d'emplegu mayores de 25 años iscritos nes oficines del Serviciu Públicu d'Emplegu, y prioricen la contratación de paraos de llarga duración, persones con discapacidá y muyeres víctimes de violencia de xéneru. Esti tratu preferente y esta discriminación positiva pa con estos colleutivos, cola que dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA tamos d'alcuerdu, non quier decir que seya esclusivu y restrictivu, y que si non perteneces a dalgún d'ellos tengas que tar descartáu.
Creemos además qu'esti non ye'l camín pa algamar la necesaria igualdá efeutiva ente homes y muyeres, nin ye esti'l camín pa finar cola discriminación que sufren munches muyeres nos procesos de contratación o nos propios puestos de trabayu.
Dase el casu además, d'una sentencia reciente nel que se condena al Ayuntamientu d'Uviéu a volver repetir un procesu selectivu similar desarrollau en marzu d'esti añu, y nel que tamién s'escluyo a los aspirantes homes.
Poro, dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA rechazamos les bases de contratación y el procesu seleutivu, que entendemos que supón una grave discriminación por mor del sexu, que va a la escontra la llei, que puede ser recurrible llegalmente, y que posiblemente los aspirantes que non pudieron acceder a les places lo denucien al xulgáu.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA pidimos que se vuelva facer el procesu seleutivu dende l'entamu, nel que se bonifiquen y se discrimine positivamente a les persones pertenecientes a los colectivos beneficiaos (paraos de llarga duración, persones con discapacidá y muyeres víctimes de violencia de xeneru), pero nel que non s'ecluya a naide por razón del sexu. Esperemos que l'equipu gobiernu de PSOE-IU recapacite, y que non se convierta nun nuevu enguedeyu xudicial al que mete a la Casa Conceyu.

Castellano:

EL AYUNTAMIENTO DE CARREÑO DISCRIMINÓ POR RAZÓN DE SEXO, INCUMPLIENDO LA LEY, EN LAS CONTRATACIONES PARA LOS TALLERES DE EMPLEO
El pasado lunes 15 de junio, el Ayuntamiento de Carreño procedió a la contratación de personal temporal, en base al plan de empleo local, para los Talleres de Empleo en los módulos de Albañilería, Jardinería y Turismo. En el caso de los dos últimos (Jardinería y Turismo), únicamente permitía aspirantes mujeres, por lo que las personas de sexo masculino eran descartados.
Estos planes de empleo, promovidos por el Gobierno del Principado junto con los sindicatos mayoritarios, están destinados a demandantes de empleo mayores de 25 años inscritos en las oficinas del Servicio Público de Empleo, y priorizan la contratación de parados de larga duración, personas con discapacidad y mujeres víctimas de violencia de género. Este trato preferente y esta discriminación positiva hacia estos colectivos, con la que desde UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA estamos de acuerdo, no quiere decir que sea exclusivo y restrictivo, y que si no perteneces a alguno de ellos tengas que estar descartado.
Creemos además que este no es el camino para conseguir la necesaria igualdad efectiva entre hombres y mujeres, ni este es el camino para terminar con la discriminación que sufren muchas mujeres en los procesos de contratación o en los propios puestos de trabajo.
Se da el caso además, de una sentencia reciente en la que se condena al Ayuntamiento de Uviéu a volver a repetir un proceso selectivo similar desarrollado en marzo de este año, y en el que también quedaron excluidos los aspirantes varones.
Por ello, desde UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA rechazamos las bases de contratación y el proceso selectivo, que entendemos que supone una grave discriminación por cuestión de sexo, que va contra la ley, que puede ser recurrible legalmente, y que posiblemente los aspirantes que no pudieron acceder a las plazas lo denuncien en el juzgado.
Desde UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA pedimos que se vuelva a realizar el proceso selectivo desde el principio, en el que se bonifique y se discrimine positivamente a las personas pertenecientes a los colectivos beneficiados (parados de larga duración, personas con discapacidad y mujeres víctimas de violencia de género), pero en el que no se excluya a nadie por razón del sexo. Esperemos que el equipo de gobierno de PSOE-IU recapacite, y que no se convierta en un nuevo embrollo judicial al que meten al Ayuntamiento.

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA

No hay comentarios: