El pieslle de la fábrica de Conserves Albo ye una mui mala noticia pa Carreño, que ve como nun añu desapaez totalmente la so industria conservera. D’esta forma acabase definitivamente con uno de los pegoyos de la socioeconomía del conceyu y con una de les señes identitaries más carauterístiques de la nuesa hestoria.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA queremos solidarizanos colos/les 130 trabayadores d'ALBO y les sos families, a los que sólo se-yos ofrecen dos posibilidades: el paru o la emigración. Amás, tamién aprovechamos pa manifestar el nuesu apoyu a toles aiciones que decidan poner en marcha pa defender los sos puestos de trabayu.
El pieslle d’Albo, que se sabía dende fai tiempu, yera una desgracia que pudo evitar el gobiernu municipal y l'autonómicu, si realmente tuvieren interés nello. Pero non, nin PSOE, nin IU punxeron munchu interés, cosa que per otra parte, contrasta cola so actitú “manirrota” pa con otres empreses del conceyu.
¿O acasu nun recuerden l’alfombra colorada que dambos pusieron a la multinacional estadounidense DU PONT pa instalase en Tamón? ¿Cuánto dineru costó a los contribuyentes asturianos les ayudes que-y dieron a esa empresa? Y güei… ¿cuántos vecinos de Carreño trabayen nesta empresa?
Y ye que paez ser que’l modelu de desarrollu que-y presta al Gobiernu d'Asturies, y a los tantes veces cómplices del PP, ye’l que desprecia la producción de sectores tradicionales d'esti País, como l'agricultura, la ganadería o la pesca, en base a un supuestu progresu mal entendío. Asina, mientres el sector primario y de tresformación desapaez, desestructurando'l mediu rural y les villes asturianes, a ellos vémoslos defender con entusiasmu les térmiques, les llinies d’alta tensión, l’ampliación del musel, les regasificadores, la industria pesada contaminante o los trenes d’alta velocidá pela costa.
Un modelu de desarrollu que dexa n'Asturies poca riqueza y trabayu, y sí muncha contaminación, degradación del paisaxe y un enorme coste económicu y social. Como exemplu valga la Regasificadora y la Central de Ciclu Combinao del Puertu de Xixón, con un coste de más de 600 millones d'Euros, que van crear menos puestos de trabayu que los que se destruyen col pieslle d'Albo.
L'actual crisis capitalista ye la disculpa perfecta pa qu'Albo pueda llevar a cabo los sos planes. Mientres tanto, los gobiernos que tanto defenden la economía de llibre mercao, llenen agora de perres públiques la banca privada. N'Europa, como n'Asturies, como en Carreño, los despidos, los espedientes de regulación d'emplegu y la non renovación de contratos tan tornándose cada día nel drama de millones de trabayadores que, como siempre, son los que paguen les consecuencies de la situación.
Ye necesario y urxente parar esto y parar a los que tan destruyendo'l futuru d'esti Conceyu, d'Asturies y de los vecinos y vecines.
Grupu muncipal d' Unidá Nacionalista Asturiana
No hay comentarios:
Publicar un comentario