Andecha lleva tiempu denunciando que Carreño ta convertiéndose nel polígonu industrial de la zona centro d’Asturies (esi inventu que llamen Ciudá Astur), sin que los vecines/es de Carreño veamos qu’eso nos suponga ventaxes.
Dende Andecha Astur de Carreño, siempre nos posicionamos a la escontra de l’ampliación del Musel tal como taba planificada, y quedámonos solos xunto colos vecinos de Carrió nesa oposición inicial. Andecha opónse al proyeutu del Superpuertu del Musel por cuestiones económiques, estratéxiques y mediambientales, y siempre diximos que Carreño diba ser el Conceyu d’Asturies más direutamente perxudicáu poles obres de costruición del Superpuertu. En Carreño tenemos que soportar la contaminación y los problemes que suponen les grandes industries: tenemos que tragar con DU PONT, con Tudela Veguín y la cantera d’El Perecil, cola térmica d’Aboño y los parques de Carbones y con Arcelor-Mittal.
Y agora, col proyeutu de Superpuertu, además de perxuicios direutos al sector pesqueru y turísticu, van intentar destruir l’altu Aboño y colocar ellí nueva industria pesada, intentaron abrir una cantera en Coyanca, vamos tener que soportar una carretera de conexón al puertu pa mercancíes peligroses por Aboño, vamos sufrir la regasificadora, y agora van rematanos cola creyación d’un polígonu industrial vinculáu al puertu, de 3,5 millones de m2, y que va finar con una de les poques zones con valor paisaxísticu y natural que queden nel conceyu: el Valle de Carreño.
Dende Andecha Astur queremos reiterar nuestru más profundu rechazu a la creyación de la Zalia por:
• El desarrollu industrial d’Asturies non tien que facese a costa de los vecinos, si no con ellos.
• Ye grave que, ante l’inminente fin de los Fondos Europeos p’Asturies p’acelerar la converxencia con Europa, se destine’l dineru non a resolver les deficiencies estructurales de la economía asturiana, sinón a amontonar formigón improductivu.
• Tan solu’l 3% de del tráficu actual del Musel correspuende a carga xeneral, el tipu de carga demandante de les ZAL.
• L’ampliación del Musel va destinada a convertir y especializar el Musel nun puertu graneleru, y por ello non se xustifica la costruición de nenguna ZAL.
• La pérdida de rentes agraries, ganaderes y turístiques non se compensa pola supuesta riqueza que xeneraría la ZALIA.
• El Valle de Carreño, xunto col Monte Areo, ye una zona a protexer y conservar, y ye necesaria la so proteición a traviés del PORNA.
Dende Andecha Astur de Carreño, consideramos qu'anque finalmente non se faiga equí la Zalia , bien porque les presiones vecinales lo impidan, o bien porque les intenciones del PSOE asturianu seyan asitiala n’otru llau, hai que dexar bien nidio qu'El Valle de Carreño non se toca, y tien que mantener los actuales usos: residencial, turísticu, agrícola y ganaderu.
Santiago Artime, Conceyal d’Andecha Astur en Carreño
2 comentarios:
Los de IU defienden la ZALIA de Gijón como un logro. Ya vereis como cuando terminen lo de Serín queran hacer otra en Quimaran.
JODIDOS VAMOS A ESTAR EN GUIMARÁN. ¿Los partidos piden nuestro voto; pero quien vota por la gente que vive en les aldeas?
Publicar un comentario